20-year-old Youri lives with his mother in the Parisian suburb of Ivry in the housing estate where he grew up. But the estate is due to be demolished, and with it, the backdrop of his childhood dreams will disappear. How will he leave the nest and take flight on his own when his spaceship doesn't exist anymore?