Alice and Elsa are sisters. Or are they ? They haven't seen each other for two years when Elsa leaves her husband and children to find Alice again. Alice, for her part, has begun a new life with Franck. He has just moved in with her when Elsa shows up without warning. The situation is potentially comic but the story rapidly takes a nasty turn. Elsa makes herself at home and subjects her sister to every conceivable type of emotional blackmail. She uses her distress to soften her and Alice falls into every trap. Franck doesn't see the danger coming, especially since Elsa is extremely attractive... As Elsa sows the seeds of doubt, Alice's new life is turned literally upside down and with it, everything she has struggled to create : her art, her relationship with Franck and perhaps even her sanity. Little by little, the characters are caught up in a dangerous game. We no longer know who's manipulating who, who is the victim, who is a liar. Overwhelmed by passions they are powerless to control, Alice, Elsa and Franck shut themselves off from the outside world and live everything to excess, as though their lives were hanging by a thread... It only takes six days and six nights.