When a man inherits a dog and the dog adopts the man, the man becomes a little less like a dog and the dog a little more like a man... Jean-Pierre, a frazzled sport agent, has better things to do than to look after Didier, a friend’s labrador, for a week. The next day, an amazing discovery will lead him off on an amazing adventure in which his worst nightmare could well be the lucky break he’s been waiting for.
“Didier” is a comic comedy with a lot of laughs, that talks about tolerance. “Didier” is a comic comedy with a lot of laughs, that talks about tolerance with an odd departure point since it’s the tale of a dog that turns into a man (played by A. Chabat).
“Didier” is a comic comedy with a lot of laughs, that talks about tolerance with an odd departure point since it’s the tale of a dog that turns into a man (played by A. Chabat) and who wrecks the life of Jean-Pierre (played by J.P. Bacri). “Didier” is a comic comedy with a lot of laughs, that talks about tolerance with an odd departure point since it’s the tale of a dog that turns into a man (played by A. Chabat) and who wrecks the life of Jean-Pierre (played by J.P. Bacri) and makes him realize that only Love matters in this miserable world.