Four smalltime crooks pass themselves off as top-class sportsmen and join an around-the-world adventure race. They will be paid four million dollars if they kill their team captain, Léonore de Segonzac, a young, rich woman with a large inheritance.
“It shouldn’t be too difficult. From the Parisian suburbs to Patagonia is a small step for mankind, but a giant step for them…”