Christmas is on it's way and with it disaster. The 92,000 responsible for manufacturing children's toys all become sick at the same time! It's a tough moment for Santa, better known as Father Christmas. He's left no choice: he must make an emergency trip to Earth with his reindeer to search for a remedy. When he arrives, he must find some allies to save the magic of Christmas.