Laurent is married to Loli. They're an apparently happy couple. Two kids, the happy housewife, him with a good job - an estate agent in a town in the south of France - and a number of extramarital affairs that don't affect the harmony of his home life as Loli is obviously quite unaware of this philandering. And then one day this sweet harmony is cracked, for no good reason, when a woman called Marijo and her comaper break down outside their house. Laurent and Marijo have only one thing in common, but it's big : they both like women...
“(...) On Balasko Airlines, the service is as outrageously wild as expected. After the test flight of “Sac de noeuds”, “Les Keufs” and the crash-landing of “Ma vie est un enfer”, Balasko has hit cruising altitude, the perfect balance between frantic burlesque and self-imploding bourgeois comedy, in total complicity with her characters. In “Gazon maudit”, a film in several acts, the man is the turkey who gets a good stuffing (...)”