Not every wife has the good fortune to be a cosmonaut’s wife. There’s nothing better than watching your husband fly off into space for 8 months, especially if you can’t stand the sight of him. The cosmic separation? Real freedom. Anna will finally be able to live her own life. She barely has the time to change her hairstyle before her husband is back in the house through a window from space: a giant video screen. Jean-Paul is there, live, 24 hours a day. This virtual cohabitation proves to be even more explosive than the everyday fights. Their two kids, Félix and Martin, are caught in the crossfire.