2001. The last decade has been catastrophic for Heaven and its interests. Heaven’s directors are more than a little worried because, during the last few years, the number of souls who’ve passed Heaven’s entrance exam is almost zero. The exact opposite of what’s happening in Hell, where space is becoming scarce due to the continual influx of new residents.