Alicia Ricosi, diva and designer for the eponymous haute couture fashion house, still reeling from a love affair that went badly wrong, is lacking inspiration for the upcoming collections. Her bitter director, Hélène Birk, must quickly find a solution so that Alicia rediscovers her creative powers.