Life is easy for 43-year-old Luis, a happy single guy, fulfilled in his job of star nose with a perfume creation company, cosseted by his mother and five sisters… It could have lasted for a whole life, but… Fed up with mollycoddling and helping him, his mother and sisters decide it’s time he got married, and the sooner the better!
Surrounded and hounded by his family who think only of marrying him off, he comes up with an infallible plan: he’ll find the perfect woman who’ll pretend to be his fiancée and then, on the day of the wedding, will cruelly dump him. After that, for certain no one will dare even mention the word “marriage” in front of him. But how do you go about finding such a gem? Luis sees only one solution: hire her!
And it just so happens that Emma, his best friend and colleague’s sister, has recently arrived in Paris and is looking for a job. The plan is underway. At the end of it lies Luis’ freedom!