She returns to the farm where she lives with her kind but weak uncle and her belligerent aunt (who complains that Janine is just like the mother who abandoned her, crazy for movies and men). Now Janine wears a stolen slip under the blue dress under the pink school clothes, the layers suggesting the confusion of her identity. No matter how much sexual and criminal activity she racks up, the way her bangs hang into her eyes seems childish rather than sexy, and her whispery voice is a sign of uncertainty and innocence rather than a calculated little-girl breathiness.