Aria is a 9 year-old girl who unwillingly finds herself to live the violent separation of her parents, drifted apart from her half-sisters in an extended family. Her parents do not love her as much as she would like. Aria, pulled back and forth in the conflict between her father and her mother, rejected and pushed away, walks through the city with a striped bag and a black cat, touching the abyss and the tragedy and just trying to protect her innocence.