Accompanied by her lover, Suzanna, 40, views a Riviera beach house for her family's summer vacation. This day, this break in her routine, in this new house, will mark a turning point in her life. Based on the Marguerite Duras play of the same name, Suzanna Andler is the portrait of a woman trapped in her marriage to a wealthy, unfaithful businessman in the 1960s. She must choose between her conventional destiny as a wife and mother, and her freedom, embodied by her young lover.