One night in the Sinai desert, a group of men and women warm themselves around a campfire under the moonlight. The women are from Eastern Europe, the men are Bedouin. Tomorrow they’ll sneak across the border and the women will be sold at auction. They’re passed from one person to the next, victims of an international white slave trade network.
One night in a club, Diana encounters Rose, who begs her for help. Their encounter is a sign of hope for these women surviving a hellish existence.