Three girls: Susanne, Annie and Catherine, just have finished high school and meet every night to have a good time in discos and bars with frequently changing boyfriends. Susanne's younger sister Betty often joins them and copies their behavior, believes everything they say. So she soon ends up with with projectionist George - although she doesn't take the pill yet.