Married to Laurence for more than twenty-five years, Elizabeth likes her job and her daily life. She never leaves anything to chance and, above all, never lets herself go. But the day when she friends Gontrand on Messenger by mistake, everything she's sure about is shattered. She will discover just how far the immaterial structures our lives and the power transmitted words have over her. Without ever meeting Gontrand, Elizabeth will experience a physical passion over the internet and this experience will awaken a forgotten and freeing desire.