Very high heels tap against the pier's wooden slats. Nineteen-year-old Laurine, a beautiful young woman, has come to meet her lover Olivier, who is spending his vacation with his cousins on the small island of Bréhat, just like he does every summer. Laurine quickly becomes the butt of some people's jokes and secretly desired by others.