Forty-year-old Anne is going through a bout of melancholy. She has run away to Limoges, a city that she doesn't know. Due to a combination of circumstances, she is taken in by Jules and Péthuel, two underage pickpockets, smart and sunny, who will try to inspire her so that Anne likes the taste of fries once again.