One night, Pauline, a young, idle woman, encounters Frank on a dating site. She impulsively decides to make him come to her place. But when she meets this strange young man in the flesh, Pauline is very disappointed. Not knowing how to get rid of him, she decides to have some fun by inventing a character for herself. Little by little, the lies will lead Pauline and Frank to a peculiar truth.