Diane doesn't hesitate for a moment when her best friends, Thomas and Jacques, ask her to be the surrogate mother of their child. It is under these hardly ideal circumstances that she falls in love with Fabrizio.
Clotilde Hesme is radiant in the role of woman torn between her love life and her involvement in a surrogacy arrangement.
Clotilde Hesme reveals a burlesque body and plays with it in an extremely precise way, first of all, free and loose, then, as her belly grows ever rounder, encumbered and awkward. She has never been as funny, as bright.
Increasingly emotional as things get closer to term, the film is very much crafted around Hesme’s ability to oscillate between offbeat humor and inner turmoil.