During a high school student party, Pierre, an ordinary guy, sees Nikki, a girl who is as beautiful as she is inaccessible, whom he's in love with, fall for the charms of a thirty-year-old man. Pierre is jealous. Particularly as this mysterious thirty-year-old seems to be able to seduce her with disconcerting ease.