In a cosy café, Martin Papierman, thirty-year old, , tries to write a letter to Hannah. When leaving the small café, three insignificant teenagers assault him.
Within the framework of a weekly therapeutic space and a collective, Martin speaks. Session after session, he lays himself bare, in danger, by replaying the scene of the aggression. Supported by thérapeuthes and the patients, the aggression and the unsettled letter go, in spite of him, hit, cross themselves and bring to light the stakes of this authoritarian letter.