Two sisters and their mother drive through Spain to go to the marriage of a remote cousin whom they have never met. For Annie, the forty five-year-old mother and daughter of a Spanish political refugee exiled in France, it is the opportunity to renew the lost contact with her family, and to allow her fifteen and twenty five-year-old daughters to find their real roots.