Benoît, an actor, has written a one-man-show for himself and asks Michel Le Guévec to stage it. He asks Mado, a friend, an unlikely security guard of abandoned hangars in an industrial wasteland, for the keys to a warehouse for rehearsals. Sweet-natured, Mado lends them to him, but in exchange she wants to play a part – she would like so much to be in it. Faced by such insistence, Benoît ends up giving in.