A forty-five-year-old woman, distressed by the idea that she may lose her child presently in a coma, paces about in her home, paralyzed by her desperation and powerlessness. She is totally preoccuped by this small inner voice that continues to repeat the same words of love to her sleeping child, and the obsession with her guilt at not having prevented the fatal fall. There is, however, something that doesn't quite ring true about all this desperation.