Charlotte and Micha are young and in love. They've recently bought a house near Lille in which they intend to live happily ever after.
The situation is making Mélodie's head spin. She's her lovers' secret accomplice. And she's also in love with both of them.
Le Monde: "There's no point wondering what genre All About Them! belongs to. The chemistry is subtle, made up of comedy, even burlesque, but also of more serious, melancholic ingredients, giving the film a bittersweet flavor."
The Hollywood Reporter: "Jerome Bonnell tackles a very Gallic genre in this three-way dramedy. Even those who hardly speak a word of French know what the expression ménage à trois means. And while it may be impossible to prove that the act itself was invented in France, it’s safe to say that it’s been brought to a certain level of perfection there."