At a routine check-up at the hospital, Nat and Léo discover that their baby suffers from stunted growth. The doctors decide to induce delivery prematurely. With five minutes to spare before they start the procedure, Léo, who is famished, runs out to buy himself a sandwich. But when he returns to the labor room, the nurses are bustling about and his wife is nowhere to be seen: she has been rusehd to the operating theater, along with their son.