These kids are like no other, they are home-schooled and their home is a van. One day, while helping Vincent whose car broke down, their own van breaks. A part has to be replaced and won’t be delivered for another 3 weeks, during which they’ll camp in Vincent’s garden. But 3 weeks in the same place is enough to give the family a taste of a normal life. Nuage is getting closer to Vincent’s daughter, Laetitia seems to enjoy the comfort of a real home and Mikado feels the trap closing in on them...