Simon is about to become a fther. But how can this unusual young man take care of his baby when he can't take care of himself? His encounter with Théodore, an endearing and cantankerous teen raised by his single mom, will seriously upend his... uncertainties. During a single night, while Simon's wife and Théodore's mother will form a common front, the two rebels set out on a crazy quest... toward accepting themselves.