After keeping a careful distance for many years, 25-year-old Gaspard must reconnect with his family when his father remarries. Accompanied by Laura, an eccentric young woman who agrees to pretend she's his girlfriend at the wedding, he finally feels ready to return to the zoo owned by his parents, where he is reunited with the monkeys and tigers he grew up with...
An ode to siblings and vanished childhood, tinged with humor and enchantment. Our French Wes Anderson.