Claire is a world-renowned prodigy pianist. She travels the world, assisted and pampered by Frédéric her husband-agent-coach-PA. They are in perfect harmony: they don't want children.
Marina Foïs and Jonathan Cohen are irresistible in this burlesque, sometimes grotesque farce that takes a caustic look at maternity and the desire to have a baby. This original film lies somewhere at the crossroads of Rosemary's Baby and the Farrelly brothers.