May 6, 2012. Cable news reporter Laetitia is covering the French presidential elections, while Vincent, her ex-husband, demands to see their two young daughters. It's a manic Sunday in Paris : two agitated girls, a frazzled babysitter, a needy new boyfriend, a grumpy lawyer and France cut in half !