Antoine, a young introverted PhD student, pays a camgirl for a webcam striptease. But Anaïs, bored with the routine of camshows, has no desire to undress and imposes her own rules of the game: if Antoine wants her to strip, he has to take off his clothes too. Bewildered at first, Antoine finally gives in to Anaïs' desire and joins her in a sensual stripping duet that will turn his notion of pleasure upside down.