Juste wanders the streets of Paris looking for people only he can see. He collects their last memory before helping them into the afterlife. One day Agathe, a young woman, recognizes him. She belongs to his previous life. She is alive and he is a ghost. How will they manage to love each other and seize this second chance?
Stéphane Batut offers a nocturnal stroll through Paris with a heightened and troubling romanticism. A ghostly, dreamlike, bewitching film reminiscent of the poetics of Jean Cocteau.