Inspired form a scenario by Victor Veyron, friend of Ferdinand, Ivresse is a short and strong movie, Intended to make young people aware of the dangers from driving in an alcoholic state.
Ivresse is a short movie directed with support from the Vinci Autoroutes Fondation.