I do not know why, but I have never got used to this house. Before, with Carine, we had always lived in the same flat. We moved in only two weeks after we had met, beacause we thought it silly to pay two rents. Then, very quickly Carine got pregnant. We decided to keep the baby and three years later, we had two children. In fact, without me really noticing anything, things have gone by so fast for the last fourteen years.