Mr. Hanus, works for a communication company, he is treated all day long by his boss as nobody. In the evening, it is the same thing, but with his wife. She has been unemployed for eleven years, but it does not prevent hier from asking him to do everything. One day, Mr.Hanus explodes and decides to take revenge. We cannot imagine, at first sight, what is going to be his vengeance.