A Lebanese cow, which quenchs its thirst in a puddle crossed by a Blue Line, advances a little too much and sinks on the Israeli side. Nobody can fetch her without authorization/ From his lookout, a young soldier of the Indian contingent of the UNO is going to tempt everything to save this cow, Sacred in his eyes.