Family and friends have gathered to accompany the body of their loved one to its final resting place. Set to the rhythm of an unconventional brass band, the funeral procession passes ponies and hunters, through fields, woods, vineyards, and over hillsides through the freezing rain, snow, and fog. Their final destination is far away, right at the top of a hill that reaches up to heaven.