It’s Christmas Eve and Max couldn’t give a damn. For 15 days now, he’s been working day and night on his medical thesis and now dreams of only one thing: to sleep before the Christmas Eve celebrations hosted by his brother-in-law, Yvan. Unfortunately for Max, Yvan, his pregnant wife and his in-laws have got a different idea. It’s going to be a long time before Max will get to bed.