It's the end of summer, six o'clock in the evening. Logan meets his best friend at the exit of a psychiatric clinic. Théo had been locked up there for fifteen days after an accident. Before Théo's mother arrives, they both take off for the biggest rave party of their lives. Logan senses that Théo has changed, but he doesn't want to face the truth just yet. The two boys continue their mad dash through the mountain, heading for a party that remains invisible.