Philippe Fournier, known as "Paco," decides not to take his 6- and 7-year old sons to their mother, who has been granted custody.
Okyesa and Tsali Fournier will spend their childhood and adolescence living a clandestine life with assumed identities. Attics, beach houses in the South of France, caravans, and communes become their homes, and they live in communion with their animals and nature.