During the height of summer, Caroline, a forty-year-old Parisian and mother, arrives in a small village in the south of France. She must hastily organize the funeral of her mother, a flighty lawyer, whom she barely used to see.
Caroline is welcomed by Pattie, who likes to talk about her love affairs with the local men to anyone who'll listen.