Bruno published a fiery first novel in 1996, generating a headline splashed throughout the press: "There was a before and after The Starry Sky Above My Head."
Twenty-years later, fifty-year-old Bruno is single, has no children, and shares an apartment with a young FEMEN activist. He gets up at two in the afternoon and spends most of his days in his shorts waiting for inspiration. As far as he's concerned, everything is fine, but his family and close friends are worried.