Somewhere in the high mountains. Eighteen-year-old Lalou is a shepherd. He works with his sixteen-year-old friend Clara, who has come to take care of the herd before her departure for the army. The next day, Lalou goes to a hotel lost in the heart of the mountains. There, he secretly meets up with Harmony, an android with whom he is madly in love.