In 2038, France is pursuing its energy transition and travel over one hundred kilometers is forbidden. At the wheel of her electric van, the intrepid Luna defies the ban to drive her twenty-year-old son, Erwan, to the free zone. Savoring her last moments with him, Luna accompanies him to, perhaps, better let him go.