After stealing a video game console from some migrants, Sébastien tries to onsell it to Patrick, a nice guy.
So far, nothing too bad. But when a rapper just out of prison, a TV presenter willing to do anything to make a buzz, and click-bait traffickers get involved... Patrick and Sébastien become France's most wanted bad guys.