July, 1971: Christian Ravel, a rising star in the French motorcycle racing scene, is on his way to Belgium to take part in the Grand Prix championship. His bike breaks down not far from the artist Niki de Saint Phalle's studio. They spend a few hours together, long enough for an enchanted interlude in which their two worlds meet.