In the post-apocalyptic wasteland, a red moon has appeared in the sky and is excessively exploited for its energy resources. Suddenly the red moon changes its course and threatens existence on earth. The only hope of saving earth and humanity is the enigmatic Paul W.R., the most talented astronaut of his generation. But a few hours before the start of the Great Mission, Paul disappears. Paul has discovered the secret of the red moon and the reason why it must not be destroyed.