Anna is an aspiring actress in her twenties. Living in a small, dilapidated apartment in a public housing block, failing auditions attended by more talented young women, Anna dreams of being someone else in another life. During an audition, she steals a luxury handbag from one of her competitors. Inside is a letter from Child Welfare, informing the handbag's owner that her biological parents have consented to reveal their identity. For Anna, this is an opportunity to play a role with, she hopes, money at stake. But Anna will learn that it's dangerous to play with other people's identities.